Klientský server support.spk.cz naleznete na adrese
.
Pro přihlášení do systému je vyžadována autentizace prostřednictvím čísla Vaší smlouvy a čísla mobilního telefonu uvedeného na smlouvě.
Po vstupu na klientský portál se Vám objeví přihlašovací obrazovka viz níže.
Přihlášení
V 1. kroku je vyžadováno zadání čísla smlouvy a k ní přiřazené číslo mobilního telefonu.
Ve 2. kroku je vyžadováno zadání 4místného SMS kódu, zaslaného na uvedený mobilní telefon.
Pokud jste zadali všechny údaje správně, budete přesměrování do Vašeho helpdesku. Pro Vaši orientaci je zde řada dostatečně velkých a názorných ikon, nicméně jejich vyobrazení a vysvětlení následuje viz níže.
Legenda k ikonkám
Hotline24 HODIN
Stávající klienti v případě problémů volejte 777 746 111 |
Zákaznický servisON-LINE
Zákaznický servis pro stávající klienty helpdesk.spk.cz návod na přihlášení zde
|